Avatar billede halloman Nybegynder
23. oktober 2012 - 01:23 Der er 5 kommentarer

Hvilken tommer bærbar?

Hej jeg ville lige høre om der evt. er nogen der kan hjælpe mig med hvilken tommer bærbar jeg skal købe.
Jeg vil gerne have en lidt mindre somputer end den jeg har nu (15") til skole. Det skal ikke være en af de helt små, bare en der er lille nok til at kunne komme i min eastpack taske ( dem med en stor lomme + en helt lille lomme) så jeg både kan have den + bøger med i skole, men uden at den bliver alt for lille.
Nogle foreslag?
Avatar billede sinumsen Nybegynder
23. oktober 2012 - 05:42 #1
snup du sådan en 13" her. Pragtfuld maskine og super at have med på farten. Den er netop den rigtige størrelse hvis det er en man ofte har med. Er faktisk af og til misundelig på min søns 13" - min egen er en 15" Macbook Pro

http://store.apple.com/dk/browse/home/shop_mac/family/macbook_pro/select

Det var det eneste jeg lige kunne finde på. Ved jo ikke om du er til Apple, men jeg synes ikke jeg så tit ser andre pc med en 13". Det er enten 15/17 eller ned i en 10" netbook...
Avatar billede chalde Seniormester
23. oktober 2012 - 06:31 #2
#1 Der findes nu en hel del 13" klassen. Ultrabooks er ved at vinde meget frem. F.eks. Asus Zenbook: http://bit.ly/RhEmCi
Avatar billede halloman Nybegynder
23. oktober 2012 - 11:44 #3
Mange tak for svarene, tror jeg vil kigge på sådan en 13" så :)
Avatar billede mikaelch Novice
23. oktober 2012 - 14:14 #4
skole brug ville jeg nok passe på lidt med Mac flere modeller Lenovo med mere kan klare en del bedre at være i skolen at blive tabt eller der spildes vand på computer

http://www.channelworld.dk/art/180970/danskerne-elsker-macbooks-med-elendig-holdbarhed

dog klart de har nogle fede programmer og computer ser rigtigt smart ud , dog det smarte design image gør man betaler nok lige lidt ekstra , men skole der ville jeg passe på med at tage den med i , da skolen tit ikke er det sted der er meste roligt

jeg ville vælge en lige ved mindste 12.1 skræm til 13 skærm det burde passe perfekt
Avatar billede stineingmann Nybegynder
23. oktober 2012 - 15:05 #5
Tror de fleste er enige om at 13" er fin til skole - har selv i periode brugt 11(ca)" tommer - det fungere også med tilvending - bare gå efter fuldt tastetur!