Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2012 - 12:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opdateringer like Wordpress

Hej eksperter

Jeg har lavet et gratis habbo fansite system, til alle der har lyst.
Jeg opdaterer det ret tit, derfor vil jeg høre om I kender metoden Wordpress bruger til opdatere på, ved et klik for brugeren, og så opdateres systemet? - I stedet for, at de skal downloade en ny version hver gang, og de måske skal slette deres mange brugere / artikler?

Sproget jeg arbejder i er PHP.
Avatar billede claes57 Ekspert
21. oktober 2012 - 12:46 #1
eller du kunne - når admin logger ind - sætte programmet til lige at kalde din side med versionsnummeret - har du et nyere klar, så advisere bruger om at hente ændringer.
Du skal så kun sende ændrede filer - så du skal have en database med data for filer om hvornår disse rettes, så du kan lave et udtræk på den, der er rettet - brugere kan jo springe en version over, og så skal du sende alle mellemliggende ændringer.
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2012 - 00:19 #2
Jeg løste det ved at, systemet automatisk henter en zip fil, udpakker og overskriver når brugeren trykker opdater.
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2013 - 08:52 #3
Svar..