Avatar billede tkanto Praktikant
20. oktober 2012 - 10:42 Der er 1 løsning

Problemer med Digitus router

Hej

Jeg har en Digitus-router der efterhånden er 4 år gammel!

Her i dag efter at vi har haft strømafbrydelse i et par timer ville den ikke lade mig gå på nettet. Både på den computer der er forbundet med LAN-kabel og den bærbare med wifi finder den godt nok netværket, men skriver "Limited connection".

Jeg har prøvet at tage strømmen og vente et par minutter, jeg har prøvet reset-knappen en 3-4 gange og jeg har prøvet at resette inde fra config (fra computeren). Når jeg resetter og den gendanner alle indstillinger og kalder sig selv "default" og uden kryptering, kan jeg godt få forbindelse. Men ligeså snart jeg ændrer navnet eller taster en kode går den tilbage til begrænset forbindelse.

Jeg har prøvet at sætte den til NDS istedet for DNS, hvor jeg bl.a. har brugt Googles "8.8.8.8" og "4.4.4.4". Desværre uden held!

Er der nogen der kan have en idé om hvad problemet er, kan der være noget i routeren der er "dødt"?

Jeg takker på forhånd for alle Jeres svar! Sig endelig til hvis I skal have flere info!

Routeren hedder (så vidt jeg kan se) ikke andet end Digitus Wireless Broadband Router og ser således ud: http://www.lovecnacene.si/thumbnail.php?f=upload%2Fproducts%2F1250%2F1%2F321171.jpg&w=200&
Avatar billede tkanto Praktikant
04. november 2012 - 00:23 #1
Efter forgæves, at have søgt hjælp og kontaktet support må jeg konstatere at det ikke er bare sådan, at finde ud af hvad der er problemet.

Routeren ryger ud og der kommer en ny i hus.