Avatar billede wittmo Nybegynder
19. oktober 2012 - 21:57 Der er 2 kommentarer

Asus EEE PC 1015BX

Hej.

Jeg har et problem med min Asus EEE PC 1015BX. Når jeg starter den op kommer Asus skærmen op og jeg har mulighed for at trykke F2. Hvis jeg lader vær med at trykke F2 kommer jeg videre til sort skærm, hvor den efter noget tid skriver: " Reboot and Select proper Boot device or insert Boot Media in selected Boot device and press a key.

Er der nogen der ved om jeg kan formatere den til fabriksinstillinger eller hvad der kan være galt?

/wittmo
Avatar billede milter Ekspert
19. oktober 2012 - 22:20 #1
Her er en vejledning til genetablering til fabriksindstillinger:

http://support.asus.com/Troubleshooting/detail.aspx?SLanguage=en&m=Eee%20PC%201015BX&p=20&s=1&os=&hashedid=FD1aZOQQFDZYA0RB&no=1718

Men før du gør det, så check lige, om harddisken kan ses i BIOS. BIOS åbner du med F2.

Hvis du har eksterne ting koblet til den, såsom USB eller netværkskabel, så prøv også først at fjerne dem og se, om det gør nogen forskel.
Avatar billede kurt54 Ekspert
20. oktober 2012 - 00:24 #2
Sikker difg du ikke har noget i usbportene eller et kort i kortlæseren.