Avatar billede smaakagemorten Nybegynder
16. oktober 2012 - 11:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Aarhus Uni kode

Hej folkens.

Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde ud af hvad det er for noget javascript som http://www.au.dk/ bruger til deres menu?

Tror I at det er noget som de har fået kodet selv eller findes det derude frit. Hvis det er noget de har lavet, er der så noget tilsvarende?
Avatar billede smaakagemorten Nybegynder
16. oktober 2012 - 13:18 #1
Er der ingen der ved hvad det er for noget javascript?
Avatar billede olebole Juniormester
16. oktober 2012 - 14:58 #2
<ole>

Rolig nu, der er ikke ansat personale til at svare dig indenfor to timer  =)

Menuen er en af de såkaldte Mega Dropdown menuer - og den bygger på jQuery/hoverIntent. Om det er en, de selv har skrevet, ved jeg ikke, men du kan jo om ikke andet lade dig inspirere af deres kode

/mvh
</bole>
Avatar billede smaakagemorten Nybegynder
16. oktober 2012 - 15:28 #3
Nej, det er der ikke, men I plejer at være lynhurtige til at svare! I er så hurtige at man næsten ikke når at trykke "opret spørgsmål" :P

Mange tak for svaret, det var lige det svar jeg skulle bruge, jeg har fundet det jeg skulle bruge, så smid et svar, så får du point :)
Avatar billede olebole Juniormester
16. oktober 2012 - 15:31 #4
Ellers tak, jeg samler ikke point. Læg selv et svar og accepter det, så tråden lukkes  =)
Avatar billede smaakagemorten Nybegynder
16. oktober 2012 - 15:32 #5
Det er så i orden :) Men mange tak for svaret, det var virkelig hjælpsomt!
Avatar billede olebole Juniormester
16. oktober 2012 - 16:01 #6
Selvtak  =)