Avatar billede sneakstap Nybegynder
13. oktober 2012 - 15:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Samsung TV i sort, men har stadig lyd.

Hej Eksperter. Jeg har fået et defekt Samsung fladskærms fjernsyn, som ikke viser billede men derimod kun lyd når man tænder for det.
Jeg har kigget rundt omkring på nettet efter lignende problemer, og det viser sig at mange folk, efter 2 års garantien er udløbet, får samme fejl på deres fladskærme fra samsung. Jeg fandt guides der viste at det kunne være "Capasitors" der var sprunget/gået i stykker, men det var det ikke. Jeg er på bar bund, og ville bare høre om en eller flere af jer herinde, har eller har haft, lignende problemer, og om i eventuelt havde guides/løsninger på mit problem.
Tak på forhånd.
Avatar billede claes57 Ekspert
13. oktober 2012 - 15:28 #1
lcd/led/plasma?
Avatar billede sneakstap Nybegynder
13. oktober 2012 - 15:39 #2
LCD skulle jeg mene :) min fejl at jeg ikke tilføjede det..
Avatar billede sneakstap Nybegynder
13. oktober 2012 - 15:40 #3
http://www.reevoo.com/p/samsung-le37b530 dette her, mere præcist..
Avatar billede claes57 Ekspert
13. oktober 2012 - 15:49 #4
er der ikke et meget svagt billede? så kunne det være bag-lyset, der er gået.
Avatar billede sneakstap Nybegynder
13. oktober 2012 - 15:52 #5
Nej, det har jeg tjekket. Må lige tilføje at efter at tv'et har været tændt i en times tid nu, er der lige kommet flimmer billede på. Folk rundt omkring nævner et "T-con card" Der skal udskiftes. Nogle ideér? :)
Avatar billede claes57 Ekspert
13. oktober 2012 - 16:05 #6
Avatar billede sneakstap Nybegynder
13. oktober 2012 - 16:10 #7
Jeg har lige været inde på den side der, og det er desværre udsolgt.. Tak for hjælpen alligevel. Vil du have points?
Avatar billede claes57 Ekspert
13. oktober 2012 - 18:49 #8
bare luk selv...
Avatar billede sneakstap Nybegynder
14. oktober 2012 - 21:16 #9
ok