Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2012 - 13:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Icotera IGW 2000 CLI?

Hej Eksperter!

Jeg har en Icotera IGW 2000 router fra Tre-For(Waooo) og vil meget gerne kunne indstille routeren yderligere end de muligheder der allerede er.

Jeg efterspørger en mulighed for at komme på Command Line Interfacet på denne model router.

Er der nogen der har en løsning?

PFT.

/Egg
Avatar billede zyflex Nybegynder
14. oktober 2012 - 12:37 #1
Som regel har udbyderne lavet et vlan på wan interfacet, hvorfra det kun er muligt at benytte sig af management funktionerne (herunder ssh eller telnet til udstyret).
Jeg tror ikke du kan få adgang til den.
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2012 - 17:37 #2
Da der desværre ikke var nogen brugbare svar, svarer jeg selv og tager pointsne.