Avatar billede lund93 Nybegynder
09. oktober 2012 - 22:44 Der er 1 kommentar

LAN forsvundet som netværkskort

Hej inde i netværks og delingcenter plejer man at kunne oprette forbindelse til LAN, men den er pist forsvundet. Har derfor efterfølgende været inde i enhedshåntering hvor jeg har prøvet at søge efter driver opdatering til netværkskortet(LAN) dog uden held.

Har også prøvet mit bundkorts hjemmeside og finde drivere og tilsidst prøvede jeg programmet genuies for at lede, også uden held.

Ved så ikke helt nu hva jeg kan gøre for at få det her fixet. Har tænkt lidt over om man skal længede ned i systemet og have fjernet et eller andet før man kan installere det igen :S

En Der kan hjælpe mig ?????

Min Computer:
Bundkort: Gigabyte GA-870A-UD3, Socket-AM3+
Processer: AMD Phenom II X6 1075T
Avatar billede Carolines Nybegynder
14. oktober 2012 - 11:10 #1
Hvad er det for et styresystem?

Og kan du se netværkskortet under enhedshåndtering? evt. med gult udråbstegn eller rødt kryds?