Avatar billede tobrukDk Novice
08. oktober 2012 - 22:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Beskeder pop-up

hej

det er sådan at jeg skal til at lave et beskede system, men det er sådan at hvor man klik på "beskede" så kommer der et pop-op hvor man kan skrive indhold til beskede og så skal det være sådan at klik man på send så sende den til bruger som man lige har været ind på via $_get["id"] og der efter luk vindue til beskede og der efter 1 minutter kan man har sendt det til se beskede som er blevet sendt fra osv..

Jeg vil høre om du kan hjælp mig frem til hvad det hedder eller om du hare et script lige bag hovedet

også det er noget alert box mener jeg, men det skal ikke være sådan pop-up hvor man bare kan klik ja eller nej det skal være hvor der er muligt for at lave noget i den her still

<form name="beskede" method="post" action="#">
<textarea cols="10" rows="10"></textarea>
<input type="submit" name="send" value="send">
</form>

det vil være super hvis du kun sende noget kode eller link til en side..

noget i den her still

http://billedeupload.dk/?v=ISeXm.png

eller ligesom facebook, når du skal skrive til en bruger første gang?
Avatar billede tobrukDk Novice
10. oktober 2012 - 02:59 #1
har klar den! :)
Avatar billede tobrukDk Novice
10. oktober 2012 - 03:01 #2
lukker den selv