Avatar billede ingvardt Nybegynder
07. oktober 2012 - 21:35 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Babylon

Hvordan fjerner man Babylon?
Avatar billede 220661 Ekspert
07. oktober 2012 - 21:41 #1
Prøv at se om du har den i tilføj og fjern programmer.
Avatar billede 220661 Ekspert
07. oktober 2012 - 21:43 #2
Hvis ikke det er nok:

Internet explorer:
Tryk på Funktioner og administrer tilføjelsesprogrammer.
Vælg "Søgemaskiner" i venstre side, marker Babylon search og tryk på fjern nederst højre side.
Gå nu ind og ændre din startside til hvad end du nu ønsker.

Firefox:
Tryk på funktioner og "tilføjelser".
Tjek først fanen udvidelser og deaktiver/fjern babylon (hvis der findes en sådan her.)
Vælg fanen Plugins, find babylon og fjern. Genstart browseren og ændre din startside til hvad end du ønsker.

Crome:
Tryk på "værktøjet" i højre side til højre for stjernen.
Vælg "Valgmuligheder".
Under Grundlæggende valgmuligheder sætter du google til din standard søgemaskine. Tryk på "Administrer søgemaskiner..." marker babylon og tryk på krydset i højre side.
Sæt igen fx google til startside.
Avatar billede ingvardt Nybegynder
07. oktober 2012 - 22:18 #3
HejXp professionel.
Det virkede på Crome.
Mange tak.
Du har fortjent dine 60 point.
Ingvart
Avatar billede Jensen DK Novice
08. oktober 2012 - 06:15 #4
Ingvart
Er det ikke lige som om at du selv har hugget de udlovede point?
Avatar billede 220661 Ekspert
08. oktober 2012 - 18:04 #5
suk det er ikke første gang det sker :-(
Hvornår lærer spørgere at bede om svar så hjælperen kan belønnes?
Avatar billede Andershoegh Seniormester
08. oktober 2012 - 18:25 #6
suk det er ikke første gang det sker :-(

intet mærkeligt i det, når en kommentar skal være et svar og et svar skal være en kommentar eller omvendt.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. oktober 2012 - 18:36 #7
Kan godt se det virker lidt ulogisk, men når man så tænker efter er det måske alligevel ok når man lærer systemet at kende.
Får du alle tilbagemeldinger som svar vil du have større mulighed for at der lukkes med et forkert svar.
Og forkerte svar kan man jo ikke bruge i dette forum som bruges som opslagsværk til at løse problemer.
Vi har diskuteret dette et hav af gange, og der er kommet mange forslag.

Personligt mener jeg at svar boksen skulle fjernes, og når at spørger er logget på sin profil og er inde på sit spørgsmål, er der for ham en genvej synlig der hedder "uddel point".
Når der trykkes på denne kommer der en boks til syne med de hjælpere der har deltaget i tråden, og i denne kan point tildeles direkte. Når point er fordelt kommer en ny boks til syne hvor det hele accepteres og point uddeles.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
08. oktober 2012 - 19:01 #8
Personligt mener jeg at svar boksen skulle fjernes,

Derfor mener jeg også at det er svar-systemet der skal klages over og ikke brugerne af E.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. oktober 2012 - 20:01 #9
Vi er enige, men jeg vil tro at på de 3 år jeg har været med, har jeg set 10 forslag skrevet under Eksperten.dk-forslag om dette emne.
Men læser man denne igennem http://www.eksperten.dk/faq så står der jo hvordan man skal gøre.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
08. oktober 2012 - 20:33 #10
Jeg har deltaget på eksperten 8-9 år, og problemerne har altid været der og, tror jeg, blive ved med at være der.

Indtil enten svar eller point fjernes.

Hvorfor ikke være tilfreds med:  Mange tak. ?