Avatar billede deadman Nybegynder
07. oktober 2012 - 20:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

NY installation husker cookies?

Har lige geninstalleret Windows 7, men alle mine cookies er bevaret.
Hvad er der sket?
Avatar billede 220661 Ekspert
07. oktober 2012 - 20:47 #1
Hej deadman long time no see.

Har du installeret uden at formatere og slette partitioner, så den nye intallation er lagt "ovenpå" den gamle installation
Avatar billede claes57 Ekspert
07. oktober 2012 - 21:01 #2
hvis du har haft en google-konto, og logger ind på den igen, så giver google som service, at de reetablere dine gamle indstillinger. (det synes andre, er smart, så man har en online backup af den del).
Avatar billede deadman Nybegynder
08. oktober 2012 - 19:50 #3
#1 Hey :)
Næsten sådan, men valgte ny installation, så alt det gamle ligger nu i windows.old mappen.

#2 må være det rigtige. Er det noget nyt?

Smid svar :)
Avatar billede claes57 Ekspert
08. oktober 2012 - 20:15 #4
prøv på en lånt maskine at logge ind med din google-konto - får du alle data tilbage i chrome, så er du sikret - ellers skal vi finde på en anden måde at sikre dine data (uden backup) på.
Avatar billede deadman Nybegynder
23. oktober 2012 - 14:54 #5
Får jeg et svar?
#2 er korrekt :)
Avatar billede claes57 Ekspert
23. oktober 2012 - 15:03 #6
ok