Avatar billede rasser76 Nybegynder
04. oktober 2012 - 21:45 Der er 10 kommentarer

Webprogrammør søges.

Hvor finder vi den rigtige programmør til at hjælpe os og blive en del af firmaet fra opstart. Danavision er en ide som er udviklet af 5 kompetencer, som har set en ny mulighed på internettet. For at styrke vores kompetencer søger vi en dygtig webudvikler til vores team som i dag består af en programmør, designer og marketing-mand og et salgsteam.

Vi har et færdigt system som har taget, vores fritid de sidste par år, og har en super dygtig programør, der desværre ikke er til rådighed nok det næste halve år, og alt er ellers klar men opstart uden programmør er ikke en mulighed.

Gerne en der er

• Dygtig til PHP programmering
• Håndtering af mySQL databaser
• Har styr på sikkerheden omkring systemet
• Kendskab til rettelse i CMS'et

Håber det her er et godt sted at lede, og vil se frem til at få et par tilbagemeldinger
Avatar billede tobrukDk Novice
04. oktober 2012 - 22:14 #1
Hvad forventer i at man skal kun?
Avatar billede rasser76 Nybegynder
05. oktober 2012 - 17:50 #2
En vi kan samarbejde med, og kan arbejde selvstændigt
Og have kendskab og kan arbejde i følgene

• Dygtig til PHP programmering
• Håndtering af mySQL databaser
• Har styr på sikkerheden omkring systemet
• Kendskab til rettelse i CMS'et

Og der vil selvfølgelig blive tid til at gennemgå CMSét inden start.
Avatar billede conrado Nybegynder
07. oktober 2012 - 00:34 #3
Hej ,
  jeg har lang erfaren i PHP ,wordpress , joomla.
skriv til mig til mustapha13_80@yahoo.co.uk.
jeg er selvstændig her i kbh.
mvh
mustapha
Avatar billede rasser76 Nybegynder
07. oktober 2012 - 20:26 #4
Hej Mustapha

Håndtering af mySQL databaser er nok det vigtigste, hvordan ser dine kompatancer ud med det ?

Mvh Rasmus
Avatar billede magic-mouse Novice
16. oktober 2012 - 13:05 #5
Rasser har du fundet noget ?
Avatar billede rasser76 Nybegynder
16. oktober 2012 - 19:10 #6
Vi har fået et par gode ansøgninger, men har ikke taget stilling endnu om den rette er imellem dem :-)
Avatar billede magic-mouse Novice
17. oktober 2012 - 08:38 #7
Har du en mail så man kan sende referencer og kompetencer?
Avatar billede rasser76 Nybegynder
17. oktober 2012 - 15:41 #8
rpa@danavision.dk

vil se frem til at høre fra dig
Avatar billede rasser76 Nybegynder
23. november 2012 - 18:35 #9
Vi har fundet manden der kan hjælpe os, og takker mange gange for de ansøgninger vi har fået..
Avatar billede rasser76 Nybegynder
05. januar 2013 - 16:53 #10
Vi har fundet manden Tak for de ansøgninger som vi desværre måtte sortere fra.