Avatar billede ole_broendkarse Nybegynder
04. oktober 2012 - 14:03 Der er 2 kommentarer

Valg af programvinduer i proceslinien

Jeg har til tider problemer med at vælge de vinduer som kommer frem når man holder musen over programikonet i proceslinien. Kan ikke finde ud af hvorfor? Er der nogen der har et bud?
Avatar billede ptj_11 Forsker
04. oktober 2012 - 20:53 #1
Hvad sker der, når du forsøger?
/ptj_11
Avatar billede ole_broendkarse Nybegynder
05. oktober 2012 - 09:25 #2
På nogle ikoner, eks. excel fungerer det fint; jeg holder pilen over ikonet på proceslinien, der kommer 2 små vinduer frem og jeg vælger det ønskede, der så springer op. Det fungerer så bare eks. ikke i Word, der ligger lige ved siden af, eller nogle gange heller ikke i Outlook..