Avatar billede makkerlone Nybegynder
04. oktober 2012 - 13:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Outlook - mødeindkaldelser registrerer ikke accepterede svar

Jeg har et problem med, at når jeg sender mødeindkaldelser ud i outlook, anmoder jeg folk om at acceptere svar og sende et svar. Det går fint, det gør folk og jeg modtager svarene i min indbakke og læser dem.
Men når jeg går ind under selve mødeindkaldelsens registrering fremgår der ingen accepterede svar.

Det samme sker, når jeg i outlook mail anvender responsknapper. Selv om folk svarer tilbage via responsknapperne, bliver svarene ikke accepterede.

Er der en outlookforklaring på dette?

Anvender officepakke 2007.
Avatar billede ptj_11 Forsker
04. oktober 2012 - 20:58 #1
Hvad sker der, hvis du sender mødeindkaldelserne fra en anden brugerkonto?
Hvis du har adgang til at gøre dette, så prøv det lige en gang.
/ptj_11
Avatar billede makkerlone Nybegynder
03. december 2012 - 09:39 #2
Andre brugere fra samme virksomhed har samme problem.
Jeg har fået at vide fra IT afdelingen, at det er et generelt outlookproblem, at mødeindkaldelserne ikke længere indgår i outlooksammentællingerne, og at det er outlook, som har et problem. Men det tror jeg ikke rigtig på.
Er der nogle, der kan be- eller afkræfte dette?
Avatar billede ptj_11 Forsker
08. januar 2013 - 07:21 #3
Hvis ellers problemet stadig eksisterer, så kan du prøve at se på dette link:
http://social.technet.microsoft.com/Forums/en-US/exchangesvradminlegacy/thread/78ab388d-3158-4c50-bf85-75269c2fda02/
/ptj_11
Avatar billede makkerlone Nybegynder
17. februar 2013 - 19:30 #5
Jeg tror, at virksomhedens opsætning har været et problem, for pludselig virker det igen.
Avatar billede ptj_11 Forsker
17. februar 2013 - 19:42 #6
OK. Så skal du bare huske at lukke spørgsmålet igen.
/ptj_11
Avatar billede makkerlone Nybegynder
17. februar 2013 - 19:55 #7
Løsningen på mit spørgsmål må være, at virksomhedens ITafdeling har foretaget ændringer i opsætningen uden at give mig besked.