Avatar billede Pialind Nybegynder
02. oktober 2012 - 17:30 Der er 1 løsning

Flash gallerier virker ikke længere i IE og FF + forkerte links?

Hej folkens,

Jeg har en hjemmeside, hvorfra jeg sælger billeder - disse fremvises i et flash galleri. Indtil for nylig var dette genereret af Simpleviewer/Porta, men de seneste par er genereret fra Lightroom 4.

Dette har været fint nok (og ja, jeg ved at Apple ikke kan lide flash...). Men pludselig vil de ikke vises i Internet Explorer og Firefox?? Jeg ser dem fint nok i Google Chrome.

Det er her den er gal: http://pialind.dk/galleri/horses/index.html

Er faktisk også faldet over at menupunktet Galleri linker til en forkert side i de 2 browsere? Siden der hedder http://pialind.dk/galleri/index.html åbner i Chrome en oversigt over de forskellige kategorier (hvilket den også skal), men samme link i IE og FF åbner direkte i heste galleriet?? Jeg er HELT blank....

Som nævnt genereres gallerierne helt automatisk - det er altså ikke sider jeg selv programmerer.

Jeg har ikke lavet nogle rettelser ellers på min hjemmeside på det seneste (andet end at tilføje gallerier under heste og lidt tekst til forsiden)

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe, for jeg er på bar bund her!
Avatar billede Pialind Nybegynder
02. oktober 2012 - 17:54 #1
Godt så - efter at have genoploadet galleri-siden virker det pludselig igen..... Så det var nok en fejl-40 ;)