Avatar billede tobrukDk Novice
30. september 2012 - 21:44 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

trådløs problemer

Hej

det er sådan at når jeg gerne vil prøve at log ind på min trådløs net, så kan jeg ikke på nogle måde overhovedet.

Grund til at jeg gerne vil over på trådløs det er så kan jeg gå rundt i hele huset uden at skulle tænke på LAN!. men det er sådan hver gang jeg prøver at skrive kode til min trådløs net så siger den der er fejl og den ikke kan eller ligne i den still. det virker utroligt mærkeligt på en måde.

Håber nogle kan hjælp mig med at finde ud af hvad kode er til mit trådløs net uden at jeg skal vente 12 timer endnu med at jeg kan ringe til telenor.. xD

så om man kan finde ud af det ind i cmd eller ligne. :)

Spørger bare hvis du vil vide noget ! :)
Avatar billede 220661 Ekspert
30. september 2012 - 21:49 #1
Prøv at installere dette på din bærbare pc:
http://nirsoft.net/utils/wireless_key.html
Avatar billede tobrukDk Novice
30. september 2012 - 21:58 #2
Der er sygt mange link til hvor man kan hente det og ligne. og jeg synes at jeg bliver forvirret da der stå download og ligne flere steder på siden ... :O Ohhh
Avatar billede tobrukDk Novice
30. september 2012 - 22:03 #3
er det her hvor der stå :

Known Problems

False Alert Problems: Some Antivirus programs detect WirelessKeyView utility as infected with Trojan/Virus. Click here to read more about false alerts in Antivirus programs.
Also, if you have any problem with using WirelessKeyView, please read the WirelessKeyView Frequently Asked Questions page

Download links are on the bottom of this page
Avatar billede 220661 Ekspert
30. september 2012 - 22:06 #4
Du skal bruge denne her:
http://nirsoft.net/utils/wirelesskeyview.zip
Pak filen ud og tryk på ikonet med nøglen.
Du skulle nu gerne kunne se din kode.
Har lige selv hentet den of udpakket
Avatar billede 220661 Ekspert
30. september 2012 - 22:07 #5
Kan dog ikke se koden på mit net her da denne pc kun er på lan kabel (stationær pc)
Avatar billede tobrukDk Novice
30. september 2012 - 22:13 #6
Okay,

Den er ikke på listen over net jeg har været på overhovedet.

det lyder utroligt mærkeligt.. :(
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2012 - 07:35 #7
hvilken router drejer de tsig om
du skal jo ind i den og ændre eller lave et nyt adgangskode til dit nye trådløse net  - eller vil du ikke kunne komme på det

http://www.telenor.dk/privat/kundeservice/kundeservice/bredbaand/kom-godt-i-gang/router/

i routeren ligger der måske noget der hedder trådløs network og her skal du muligvis starte noget der hedder radio
jeh kan jo ikke kende din router ej hller komme ind på den men så kunne jeg finde en vejledning til dig

m.v.h
Avatar billede tobrukDk Novice
01. oktober 2012 - 13:32 #8
#7 det hjælp en del, men jeg havde ingen mulighed for at gøre så at jeg kun ret om på den eller ligne.
Avatar billede tobrukDk Novice
01. oktober 2012 - 13:33 #9
men det virker fint nu og tak for hjælp!

#7 lige et svar og #1 ligge et svar da du var lige så meget med til det
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2012 - 14:23 #10
ok
Avatar billede 220661 Ekspert
01. oktober 2012 - 19:11 #11
svar