Avatar billede NielsErikP Mester
29. september 2012 - 23:30 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Advarsel Ang. ydeevne...

Hej...

Jeg har lidt af et problem som jeg gerne vel høre om der er nogen der ved, hvad kan skyldes...
Norton Internet Security kommer med følgende advarsler  :

  Fejl 1
  Fejl 2
  Fejl 3
  Fejl 4
  Fejl 5
  Fejl 6

Og det skal lige siges at det kan være, selvom det er den første hjemmeside jeg er på den dag. Og at der er 841 Gb ledig på en 1 Tb Harddisk.
Kører Windows Vista Home Preminum 64bit system.

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
30. september 2012 - 00:37 #1
Fortæller norton ikke bare at de programmer skriver meget osv ?

Det er jo ikke et problem når du ved du selv bruger de programmer meget osv.

Det var mere hvis det var et program du ikke brugte der gjorde det.
Avatar billede NielsErikP Mester
30. september 2012 - 01:21 #2
Hej..

Jo men hvis du nu ser i Fejl 1... Så ser man at DiskSkrivningsAktiviteten er 433 mb.. Og det er jo en Advarsel Ang. Ydeevne fra Nortons side...
Men du ikke der er noget alarmerende ved dette..?
Avatar billede stalle Nybegynder
30. september 2012 - 05:39 #3
#2
Jeg ville ikke mene det er noget proglem, og slet ikke med den process.
msiexec er det program windows bruger til at installere .msi pakker.
Fx kommer lang de fleste programmer med sådanne .msi pakker, ligesom windows update installerer .msi pakker for hver opdatering der bliver lagt på.

Så har du installeret et program, eller har Windows update været i gang er det meget naturligt.
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2012 - 08:46 #4
Avatar billede NielsErikP Mester
30. september 2012 - 12:54 #5
Hej..

@stalle: jow.. jow.. men det er jo det jeg ikke mener er sket... og den er sikker hver eneste dag når IE startes og har været igang.. kommer Norton med sådan en Advarsel Ang. Ydeevne ... Har lige haft den for 10 sek. siden.. Der var det IE der havde høj ydeevne. M.h.t installation.. ja det kan godt være, men ikke med vilje, så skulle det være noget der foregik i baggrunden, men plejer windows ikke også først at informerer om at der er opdateringer. Sådan plejer det da at foregå her. Sådan at der skal tages action fra egen hånd inden sådanne opdateringer bliver sat igang. DEt er jo det jeg ikke har gjort.

@treatmenice: Prøver lige at kigge lidt på dine links der.
Avatar billede NielsErikP Mester
05. oktober 2012 - 13:47 #6
Hej...

Ja... jeg bliver ved med at få disse Advarsler ang. ydeevne...
Men vi skal vel have lukket spørgsmålet...

Smid svar i to...

Og så tak for hjælpen!
Avatar billede stalle Nybegynder
05. oktober 2012 - 14:11 #7
Jeg tror stadig ikke du skal være super "bange" for, at der er noget der er på færde.
Jeg forestiller mig "bare" at Norton er lidt "emsi".
Avatar billede NielsErikP Mester
05. oktober 2012 - 22:57 #8
Hej...

Lyder godt stalle.. så tager jeg den lidt med ro... Ville bare lige være på den sikre side.. Det skal man vel være når ens antivirus råber højt.

Har set dit svar.. Venter lige lidt med pointene, Skulle gerne lige have et svar fra treatmenice.
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2012 - 07:32 #9
ok
Avatar billede NielsErikP Mester
06. oktober 2012 - 22:47 #10
Hej...

Svarer også lige så Eksperten ikke sluger det "Enkelte" hårdt tjente point.

Tak for hjælpen i to :-)