Avatar billede Laafck Nybegynder
26. september 2012 - 23:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Nettransport åbner ikke

Hej Eksperter.

Nu ville jeg så til at hente et streamet videoklip ned til comp'en som jeg har gjort utallige gange før.
Til det har jeg altid brugt Nettransport.

Jeg har haft afinstalleret Nettransport fra min win 7 comp og har så installeret programmet påny.

Når jeg vil starte programmet popper nagvinduet op mht betaling bla bla som det altid har gjort. Når jeg så klikker "enter/annuller/kryds" forsvinder vinduet og så sker der absolut intet videre!

Jeg har prøvet alle 3 versioner man kan downloade. Ingen virker. (Har afinstalleret andre versioner inden ny installation).

Er der nogen der måske har en løsning på dette?

Tusind tak :-)

Mvh Lars
Avatar billede vejmand Juniormester
26. september 2012 - 23:52 #1
Er det ikke fordi den gratis prøve-periode er udløbet?
Avatar billede Laafck Nybegynder
26. september 2012 - 23:54 #2
Nej.

Det virker uanset om man betaler eller ej. Også efter 30dgs prøveperiode.
Avatar billede vejmand Juniormester
26. september 2012 - 23:58 #3
Okay, så bare dette: http://www.xi-soft.com/buy.htm
Avatar billede Laafck Nybegynder
27. september 2012 - 00:13 #4
Det er jo det der er hele pointen.
Jeg ønsker ikke at betale når det virker gratis.

Det har det altid gjort uden at man behøvede betale.
Avatar billede vejmand Juniormester
27. september 2012 - 00:26 #5
Ifølge denne side er sidste freeware version 1.87
http://www.321download.com/LastFreeware/page9.html

Tror nu dine problemer er løst, hvis du betaler for programmet...
Avatar billede Laafck Nybegynder
27. september 2012 - 00:54 #6
Det kan være du har ret mht betalingen. Undrer mig bare over det pludselig har ændret sig når det er nøjagtig samme version af programmet jeg har brugt før.

Den version du linker der, den virker. Den er dog lidt længe om at hente dataene ned.

Så indtil jeg evt finder en løsning blir det den jeg bruger.

Tusind tak Vejmand!

Jeg afventer og håber på flere respons. Point afventer ;-)
Avatar billede Laafck Nybegynder
10. december 2012 - 23:15 #7
Vejmand, hvis jeg vidste hvordan jeg overfører point, ville jeg ha gjort det til dig.
Mvh Lars
Avatar billede vejmand Juniormester
10. december 2012 - 23:20 #8
Det kan du gøre ved at acceptere dette svar.  :-)

Her kan du se hvordan: http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo