Avatar billede thomasmyg Nybegynder
25. september 2012 - 15:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

E-mail signatur

Jeg har oprettet et par signaturer i min outlook 2003. Jeg har brugt verdana og enkelt linjeafstand. Når jeg så opretter en mail og indsætter min signatur, enter automatisk eller selv når mailen er skrevet, så bliver min signatur sat ind med en anden skrifttype.

Jeg her prøvet og oprette en ny og det samme sker også her. Jeg har prøvet og redigere direkte i de filer som bliver lagt i C:\Users\******\AppData\Roaming\Microsoft\Signaturer og der er alle skrifttyperne rigtige.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. september 2012 - 16:18 #1
laver/sender du mail i html-formatet?
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
27. september 2012 - 10:34 #2
Ja det gør jeg, men det er sådan set underordnet. Når man opretter en signatur bliver den gemt i 3 formater HTML, alm. tekst og i et RTF format. og det er uanset hvilket format jeg vil sende i så er signaturen ikke med den skrifttype jeg har valgt.
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
28. september 2012 - 12:44 #3
Jeg fandt en gammel kopi af en signatur, den har jeg lagt ind i C:\Users\******\AppData\Roaming\Microsoft\Signaturer og nu virker de igen.