Avatar billede clausito Seniormester
24. september 2012 - 21:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Excel 2003 - blok diagram ud fra datoer

Er ikke skrap til Excel og har et spørgsmål om jeg kan, og hvordan, lave et blokdiagram/kurve ud fra datoer

Jeg registrere hver dag om hvor mange brochure der er udsendt netop denne dag.

Navn-adresse-mail osv - dato
navn-adresse-mail osv - dato
Osv

datoer fra nov 2011 til i dag - ca 300 poster

Kan jeg lave f. eks et blokdiamgram/kurve om udviklingen fra nov 2011 og til i dag

Det er nok ikke forklaret tydeligt men så må jeg jo bare prøve mig frem
Claus
Avatar billede clausito Seniormester
24. september 2012 - 22:11 #1
Har bare lavet samlet antal per måned i et søjlediagram - ok.
Avatar billede finb Ekspert
24. september 2012 - 22:43 #2
Data >> subtotaler >> F11
Avatar billede clausito Seniormester
25. september 2012 - 19:01 #3
Takker. Men jeg forstår det ikke - er ikke god til Excel.

Jeg tog hver måned - talte - 20 stk, næste måned 5 stk osv

Det gav selvfølgelig forskellige månedlige søjler og det kan også bruges. Jeg kan f.eks også prøve per uge

Lidt besværligt men ok

Takker for hjælp - prøver dit forslag, hvis jeg kan finde ud af det
Avatar billede clausito Seniormester
08. december 2012 - 13:42 #4
point finb - endte med at forstå det
Avatar billede clausito Seniormester
25. december 2012 - 13:46 #5
lukker