Avatar billede jmgranner Juniormester
24. september 2012 - 15:18 Der er 1 løsning

Surveymonkey

Der der nogle som ved hvordan man opretter multible choice med angivelse af hvilket svar som er rigtige besvarelse på spørgsmålet. Så at brugeren kan se hvilket var det rigtige svar.

F.eks.
Hvad hedder presidenten af USA
1. Nikson
2. Obama
3. Carder

Som jeg kan se det så viser besvarelsen kun mulighed for at se % som har valgt dette svar og hvor mange som har valgt svaret. I ovenstående skulle der på en resultat side blive angivet at det var obarma som var rigtige svar.
Avatar billede fxj Juniormester
25. september 2012 - 23:23 #1
SurveyMonky er til online brugerundersøgeler og det lyder ikke,m det er det du eftersøger

Prøv at kigge efter quizz-software i stedet for

Hilsen fra
Flemming