Avatar billede miababz Nybegynder
24. september 2012 - 13:28 Der er 5 kommentarer

HP tastatur

Jeg har et problem med en HP computer som pludselig ikke fungere optimalt. Problemet er at ikke alle tasterne på tastaturet fungere som de plejer. Computeren er ret ny, og passet på så det virker underligt at nogle af tasterne pludselig fra det ene minut til det andet ikke virker.
Det er specielt tasterne på a-l rækken som ikke virker.
Computeren er blevet gendannet til fabriksindstillinger uden at det dog hjalp.
Nogle der har nogle ideer om hvad der kan være gået galt? Evt. en løsning på problemet.
Hilsen Mia
Avatar billede Denraskemurer Nybegynder
24. september 2012 - 13:42 #1
Køb et nyt tastetur, du kan finde et for en 50èr. også se om det hjælper, gøre det det er det tasteturet.
Avatar billede miababz Nybegynder
24. september 2012 - 14:24 #2
Det er en bærbar ? Kan man godt sætte et tastatur til den ? Er ikk så god til it
Avatar billede Denraskemurer Nybegynder
24. september 2012 - 16:35 #3
Kan du godt. Men tror faktiskt nu når du siger det er en bærbar at, det kan være noget med nogle opdateringer til den. men er ikke helt sikker.
Avatar billede Denraskemurer Nybegynder
24. september 2012 - 16:36 #4
Hvad hedder computeren?
Model navn osc?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
24. september 2012 - 17:32 #5
Hej, Mia.

  Når det er rækken i midten, kunne det godt tyde på, at der måske er en skrue, der er fejl-placeret. Det er før set at en skrue, der er bare en lille smule for lang, i et forket hul, kan få et tastatur til at opføre sig mystisk. Jeg synes det kunne lyde som en kort tur omkring et værksted, når der nu stadig er garanti på den.

De bedste hilsner