Avatar billede csh51 Nybegynder
21. september 2012 - 14:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fjernskrivebord, glemt password

Jeg har oprettet fjern skrivebor til min bærbar der står i en anden bygning og henter data fra solcelleanlægget.
Begge computere kører win7 Home.
Det hele har fingeret, MEN nu kan jeg ikke huske adgangskoden for at logge mig på den bærbare gennem fjernskrivebordet :(
- Kan jeg nulstille eller fjerne adgangen til fjernskrivebordet, og så oprettet et nyt?

Venlig hilsen
Carsten
Avatar billede CRKrogh Ekspert
21. september 2012 - 14:59 #1
Hej, Carsten

  Det er blot den Windows-konto, der er logget på maskinen, der skal nulstilles password på. Du kan ikke gøre det remote. Hvis ikke du kan komme til at logge på maskinen lokalt, må du have fat i en CD med password-reset-værktøj og botte den op på den.

De bedste hilsner, Carsten
Avatar billede csh51 Nybegynder
21. september 2012 - 23:39 #2
Mange tak for hjælpen, problemet er løst nu.
Venlig hilsen
Carsten
Avatar billede CRKrogh Ekspert
21. september 2012 - 23:46 #3
Husk lige at respektere de point du udlodder. 30 er nærmest ligegyldigt, men princippet...