Avatar billede jannie78 Nybegynder
20. september 2012 - 12:36 Der er 2 kommentarer

Hvilket styresystem har jeg...

Hej

Jeg har problemer med, at siderne ikke indlæses når jeg bruger safari. I den forbindelse, har jeg læst mig frem til på nettet, at jeg skal finde en ny DNS-service (eller hvad det hedder..). Men for at kunne det, skal jeg vide hvilket styresystem, jeg kører med.

Under "finder" står der Mac OS X Version 10.6.8. Men er det Lion, Tiger eller noget helt andet..? Har ledt og ledt, og kan ikke finde det.

Vh. Jannie
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. september 2012 - 12:50 #1
Det første link jeg fandt:

http://da.wikipedia.org/wiki/Mac_OS_X

Snow leopard.
Avatar billede jannie78 Nybegynder
20. september 2012 - 13:41 #2
Tak! Så kan jeg komme videre...