Avatar billede badazz Novice
19. september 2012 - 18:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Husk kode til netværksdrev

Hej

Jeg har en PC der udelukkende kører iTunes til apple tv, mv, og alle film og musik ligger på mit nas

Jeg har fjernet login på computeren, da den skal starte direkte op og åbne itunes, men hver gang den har slumret, så har den ikke forbindelse til nas, da der er bruger og kode på, selvom jeg har hakket af, at den skal huske det, så gør den det ikke.
Hvad kan jeg gøre ?

//Brian
Avatar billede badazz Novice
19. september 2012 - 18:55 #1
P.s. Det er win7 ultimate
Avatar billede 220661 Ekspert
19. september 2012 - 19:40 #2
Hej Brian.
Prøv at tjekke om der i din enhedshåntering under netkortet-egenskaber-strømstyring er sat et tjek tegn ud for at Windows må slukke for enheden for at spare på strømmen. Er der tjektegn, så fjern det og se om det ændrer sig.
Avatar billede badazz Novice
08. november 2012 - 21:50 #3
lukket
Avatar billede badazz Novice
08. november 2012 - 21:50 #4
lukket
Avatar billede 220661 Ekspert
09. november 2012 - 13:14 #5
Hvorfor melder folk dog ikke tilbage så man måske kan få løst problemerne????
Det er ikke særlig sjovt at hjælpe folk der er ligeglade, og ikke melder tilbage.