Avatar billede Slettet bruger
19. september 2012 - 08:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan installeres en pakke

Hej

Jeg har en windows server installation hvor JQueryPlugin kører men jeg får en warning under Autocomplete
---
Warning: Autocomplete has been deprecated. Please use the autocomplete plugin part of the jQuery-ui package. The new plugin is not backwards compatible. See the JQueryPlugin documentation for further details.
---

Så nu overvejer jeg at installere autoplugin fra jQuery-ui package... men hvordan installere jeg
1. jQuery-ui package
2. Autocomplete pakken?

På forhånd tak,
Peter
Avatar billede softspot Forsker
19. september 2012 - 09:34 #1
De skal inkluderes i dit html-dokument som eksterne referencer til script-bibliotekerne, f.eks. noget i stil med

<html>
<head>
  <script src="http: //code.jquery.com/jquery-1.7.2.min.js"></script>
  <script src="/scripts/jquery-ui.min.js"></script>
</head>
<body>
</body>
</html>

hvor jquery core refereres fra jquery's CDN og jquery ui ligger lokalt på din egen server (i mappen scripts).

NB: du skal lige sørge for at adressen til jquery core ikke indeholder mellemrum efter kolon (det er kun indsat for at undgå, at Eksperten klipper adressen).
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2013 - 14:37 #2
gider du lave et svar så får du points
Avatar billede softspot Forsker
07. januar 2013 - 09:37 #3
Ja da!