Avatar billede celeste Nybegynder
18. september 2012 - 17:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Publisher 2010 "Der er ikke tilstrækkelig hukommelse til at udføre denne handling"

Jeg skriver på et publisher dokument, som fylder 191 MB. Det er gemt og så vil jeg gemme det som PDF.
Det er gjort tidligere, da dokumentet var en smule mindre. Ingen problemer!
Men gør jeg det nu, får jeg meddelelsen.
Jeg har 3,25 GB hukommelse og der er ikke åbnet for andre programmer. Når jeg kigger på Ydeevne i Joblisten, kan jeg se, at der under gemmefunktionen anvendes ca. 1,6 GB hukommelse.
Jeg anvender Windows7 Ultimate N med servicepack 1. Office er opdateret.
Hvad tror du, der kan være problemet?
18. september 2012 - 17:58 #1
Tanke: Gem dokumenter i et NYT NAVN - Luk programmet - Åbn programmet - Åbn det nye dokument - Og så ???
18. september 2012 - 17:59 #2
Velkommen til E. ...
Avatar billede celeste Nybegynder
18. september 2012 - 18:51 #3
Det hjalp faktisk. NU er det lykkedes.
Tusind TAK!!
19. september 2012 - 13:30 #4
Ping ...

(Dette er så et [svar] ...)

www.eksperten.dk/faq#faq-3-4
Avatar billede celeste Nybegynder
06. oktober 2012 - 13:34 #5
Til karise_larry:
Jeg forstår ikke dine sidste kommentarer: ping... (dette er så et [svar].
Mit problem ER løst. Jeg troede 'vi var færdige'. Har jeg glemt noget, undladt noget, eller....
08. oktober 2012 - 06:37 #6
(Dooooh... Jeg fik ikke lagt det som [svar] ...)

Derefter
www.eksperten.dk/faq#faq-3-4

Du er velkommen en anden gang...