Avatar billede jetobi Juniormester
18. september 2012 - 15:17 Der er 3 kommentarer

Facebook login system SDK PHP

Hej Eksperter. Jeg unskylder på forhånd eftersom dette nok er et ofte stillede spørgsmål. Men jeg har simpelthen ledt over alt men kan ikke finde det jeg mangler.?

Det jeg søger er at facebook login script, hvor man kan trykke og så popper der et vindue op hvor der står "log på med facebook". og så den gemmer at personen har trykket via en cookie så han ikke skal trykke hvergang han besøger hjemmesiden. Alt det jeg har fundet har aldrig virket sådan rigtig( der har været nogen bugs), eller været det jeg søgte efter?

Har prøvet at læse om Facebook SDK PHP under facebook devolepment men jeg synes ikke rigtig der var nogen gode informationer under siden, til hvordan man laver det, eller et link til en side hvor man kan downloade en tester. (så i bedes lade være med at sende et link der til)

De specefikke krav jeg har til det er:

- Pop up vindue hvor der står "log på med facebook"
- hvor turtorialen(eller andet) fortæller hvordan man henter de specefikke oplysninger man har brug for fra brugeren.
- og den gemmer det i cookies
- Faktisk bare ligesom 9gag, eller mediafire, eller grattisspil.dk

Hvis nogen har et link til en god turtorial eller kan hjælpe mig med at lave det må i rigtig gerne svarer!

Mvh Jesper Kaae

Hvis i har brug for flere informationer om hvad jeg mangler, har i altid mulighed for at skrive en kommentar :-))
Avatar billede DeeDawg Nybegynder
18. september 2012 - 23:12 #1
Først og fremmest, kan du ikke bestemme hvordan loginsystemet skal fungere, for det har kun Facebook indflydelse på. Derudover er det ikke bare et script man downloader og så kører det. Nok ikke så underligt du ikke har fundet et.

Du skal først oprette en applikation for dit website, og denne skal være hosted et sted med en SSL-krypteret forbindelse.

Men alt dette kan du selv læste på deres udvikler-side, og der står alt hvad du har brug for, så gider ikke gentage fordi du er for doven til at læse, eller hvad der ellers har forhindret i at gøre det.
Avatar billede tobrukDk Novice
19. september 2012 - 18:02 #2
Prøve at tag et kig her;

http://www.youtube.com/watch?v=8383iyKYC1g

Det kan være at det vil hjælp dig, man af min venner siger til mig at den er god ;)
Avatar billede jetobi Juniormester
11. december 2012 - 21:27 #3
Hej tobrukDk, desværre er den video du sendte outdated? så kunne ikke få det til at virke. Har du ellers andre tutorials? så vil jeg rigtig gerne se dem! fordi den du sendte var godt.