Avatar billede lass3034 Nybegynder
05. september 2012 - 21:42 Der er 2 kommentarer

Langsom internet gennem nogle servers men hurtigt generalt internet.

Det her er en som har drillet mig de sidste par dage siden jeg fik min nye pc. Hvis jeg fx vil hente skype via deres hjemmeside (mirror) kan jeg får helt ned til 300B/s og max 12,5Kb/s som download. Men hvis jeg fx henter torrent filer henter jeg med op til 5Mb/s alt efter seeders. Indtil videre ser det ud til det kun er nogle hjemmesider som fx imgur.com, facebook etc. Her kommer det sjove dog, hvis jeg kører hjemmesiderne igennem en proxy som Hidemyass.com så loader alt næsten med det samme og hvis jeg trykker på download links henter jeg med op til 500Kb/s som er hidemyass's max. Har prøvet at geninstallere netværk drivers og anden browser. Nogle ideer??
Avatar billede swiatecki Novice
05. september 2012 - 21:57 #1
Umiddelbart er det nok bare skypes mirror der er langsom. Kan du vælge en anden mirror?
Avatar billede lass3034 Nybegynder
05. september 2012 - 22:12 #2
Det generalt alle mirrors. Dog får undtagelser