Avatar billede tupolev Nybegynder
05. september 2012 - 09:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

HTML5 side med baggrund der scalere og beskære

Jeg er ved at lave en HTML5 side der skal kunne bruges på flere platforme.

Jeg har fundet formlen til at styre css alt efter skærm størrelsen.

min udfordring går på at lave en opdeling som beskære et baggrundsbillede i den mellemste række optimalt.

Et eksempel på en løsning der næsten ligner det jeg er efter
er denne

http://css-tricks.com/perfect-full-page-background-image/

Udofrdringen er dog at hvis skærmstørrelsen bliver for smal i forhold til højren så fylder billedet ikke hele siden. Her ville der være godt hvis baggrunden blev beskåret i steddet.

Nogen der kender en god løsning der ikke er flash?
Avatar billede olebole Juniormester
05. september 2012 - 14:10 #1
<ole>

Du har lige nogle tråde, du nok bør lukke, hvis du forventer hjælp  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede tupolev Nybegynder
01. november 2012 - 07:38 #2
x
Avatar billede tupolev Nybegynder
01. november 2012 - 07:38 #3
x