Avatar billede loujac Nybegynder
02. september 2012 - 12:15 Der er 6 kommentarer

kompatibilitetsproblemer når jeg gemmer en skabelon i powerpoint

Hej

Jeg har lavet en præsentations-skabelon til en kunde i powerpoint, men når jeg gemmer den siger programmet at den finder kompatibilitetsproblemer i dokumentet.
Til mine billeder/indsatte grafik siger den følgende: "Kæder til billeder kan gå tabt, hvis du flytter præsentationen til en anden computer".
Til nogle af mine tekstbokse siger den: "Prompttekster i brugerdefineret layout fjernes, når de gemmes i tidligere versioner af powerpoint".

Hvad skal jeg gøre for at der ikke opstår kompatibilitetsproblemer?

Håber der er nogen som kan hjælpe og på forhånd tak.
Avatar billede supertekst Ekspert
02. september 2012 - 13:48 #1
Hvilken version er PP udviklet i og hvilken er installeret hos din kunde?

Måske skulle du gemme dit PP i en ældre version - hvis det er muligt.

PS: Du har 2 ens spørgsmål - du skal lukke det ene iflg. reglerne..
Avatar billede loujac Nybegynder
02. september 2012 - 14:26 #2
Min kunde har den samme version som den jeg sidder med (Microsoft Office 2011). Kompatibilitesproblemerne dukker allerede op når jeg vil gemme skabelonen på min Mac.

Svar på "PS:" Ups, den må jeg hellere få lukket. Er ny herinde og er lidt forvirret. Hvordan lukker man et spørgsmål.
Avatar billede supertekst Ekspert
02. september 2012 - 14:33 #3
D.v.s. at din PP også er udviklet på Mac?

Du lægger selv et svar, som du selv accepterer..
Avatar billede loujac Nybegynder
02. september 2012 - 14:48 #4
Ja den er også udviklet til Mac. Det som undrer mig er, at den siger at der er kompatibilitesproblemer inden jeg overhoved har flyttet filen til en anden mac.
Avatar billede supertekst Ekspert
02. september 2012 - 14:49 #5
Ok - har ikke kendskab til Mac..
Avatar billede loujac Nybegynder
02. september 2012 - 14:57 #6
Ok. Det var ærgerligt. Men tak for din tid.