Avatar billede Henry Poulsen Mester
01. september 2012 - 08:59 Der er 1 løsning

OpenOffice Impress, vis slide show automatisk i Full screen

Godt råd søges.
Jeg bruger pt. MS Office 2007. Når jeg vil vise et Powerpoint slide show, dobbeltklikker jeg på .ppt filen i stifinder eller mail, og præsentationen starter omgående i Full screen.
Jeg vil gerne finde en tilsvarende funktion i OpenOffice Impress. Men når jeg åbner filen med OpenOffice , indlæses hele programmet til redigeringsvindue, og først derefter kan jeg med tryk på F5 afvikle slide show uden synlig OpenOffice Impress skærm.
Kan denne 'bøvlede' opstart i Impress ændres til Powerpoints meget elegante opstart ?
Avatar billede Henry Poulsen Mester
01. oktober 2012 - 18:13 #1
Spørgsmålet lukes