Avatar billede Anne_lund90 Nybegynder
25. august 2012 - 06:28 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Mit acer webcam fungerer ikke.

Hej.
Jeg har en acer med et crystaleye webcam. Det har fungeret upåklageligt det sidste halve år, men da jeg tændte min computer i morges siger en, at den ikke kan starte, og at jeg skal prøve at lukke andre programmer der måske bruger det. Det skal måske tilføjes, at min computer i går sagde, at der var tilføjet en usb-enhed til min computer, som jeg ikke havde tilføjet.
Jeg har haft det her problem før, og blev nødt til at sende min computer til reperation for at løse det. Da jeg rejser til Australien snart, er det ikke rigtig en mulighed, og jeg bruger skype meget i min hverdag og dermed også mit webcam.
Håber meget, at der er nogen, der kan hjælpe.
De bedste hilsner
Anne
Avatar billede hjolsen Ekspert
25. august 2012 - 06:33 #1
Prøv at lave en system gendannelse til før problemmet opstod (også før dem sagde ny enhed fundet).
Avatar billede Anne_lund90 Nybegynder
25. august 2012 - 06:38 #2
Hvordan gør jeg det?
Avatar billede hjolsen Ekspert
25. august 2012 - 06:42 #3
Du finder systemgendannelse under Tilbehør / systemværktøjer
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2012 - 07:18 #4
trykke Alt+F10 under opstart.. Derefter åbner computeren selv Acer eRecovery Management og så er det bare at følge instrukserne..

http://www.dogvillestar.dk/2009/02/10/recovery-af-en-acer-pc/

m.v.h
Avatar billede Anne_lund90 Nybegynder
25. august 2012 - 23:55 #5
Min svoger løste mit problem, men tusinde tak for hjælpen begge to!!! De bedste hilsner Anne
Avatar billede Anne_lund90 Nybegynder
25. august 2012 - 23:57 #6
Hvis en af jer vil skrive sende et svar, vil jeg give ham pointene :)
Avatar billede hjolsen Ekspert
26. august 2012 - 07:32 #7
For min skyld må du gerne beholde dem :-)
Avatar billede Anne_lund90 Nybegynder
26. august 2012 - 07:44 #8
jamen så ved jeg ikke, hvordan jeg lukker tråden, så ville egentlig også være nemmere for mig :)
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2012 - 08:04 #9
ok hvis du kunne bruge det til noget