Avatar billede clasen1974 Nybegynder
24. august 2012 - 10:48 Der er 3 kommentarer

Login og betaling

Hej allesammen.

Jeg sidder her og prøver at fremstille en side som skal indholde 2 funktioner. Jeg er ligeglad med hvilket sprog det bliver skrevet i, bare det er brugbart.

1. Det skal være sådan at man skal kunne oprette sig som bruger, med login og adgangskode. og med betaling, for at kunne gå til de efterfølgende sider.

2. Der er tale om 3 forskellige abonnementer. Et som ikke koster noget, imens de andre 2 gør.

Jeg har været inde på PayPal og kigge de tilbyder sådan noget. Men jeg er ikke helt skarp til det.

Håber virkelig at der er en herinde som har en løsning.
Avatar billede michael_stim Ekspert
24. august 2012 - 10:54 #1
Først og fremmest skal du nok få styr på dine åbne spørgsmål:

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/clasen1974

For det andet, så er dette nok en så specifik opgave, at du bliver nød til at betale dig fra det.
Avatar billede clasen1974 Nybegynder
24. august 2012 - 10:59 #2
Hvad vil det koste at få sat op?
Avatar billede michael_stim Ekspert
24. august 2012 - 11:00 #3
Umuligt at sige med den beskrivelse.