Avatar billede cutehobbes Nybegynder
23. august 2012 - 14:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ingen forbindelse til internet - WiFi/kablet

Hej,

jeg sidder med en bærbar Acer aspire 5551G, som pludselig ikke kan gå på nettet mere. Først troede jeg det bare var WiFi, men kablet dyr heller ikke
Jeg har 3 andre bærbare, iPhone og iPad som går fint på det trådløse.

Jeg har prøvet at fjerne netkort i Enhedshåndtering
Sætte et andet trådløst netkort i
Prøvet at sætte netværkskabel i
chkdsk /r
Startreperation med Windows 7 disk (fandt ingen fejl)
ipconfig /release renew og flushdns

Jeg er kørt lidt fast nu :-) Håber nogen kan komme med flere løsningsforslag/input
Avatar billede Poko1 Ekspert
23. august 2012 - 15:01 #1
Prøv at gendanne til før problemet opstod!
Eller se om der er nogen hjælp her.
http://img14.imageshack.us/i/netvrk.png/
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
23. august 2012 - 15:45 #2
Gendannelse virkede :-) Da jeg genstartede for Gud ved hvilken gang blev jeg spurgt om den skulle foretage gendannelse da startreperation ikke kunne udføres.. Mystisk. Tak for det afgørende input - læg et svar og fortsat god dag :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
23. august 2012 - 15:57 #3
Ok.