Avatar billede hclarsen Nybegynder
19. august 2012 - 14:09 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Internet udbyder i København

Hej

Jeg skal have bestilt mig noget nyt internet, men jeg ville hører om I har nogle anbefalinger. Det er i indre København, og jeg tænker hastigheder i størrelsesordenen 10/1, så det er kun til en enkelt lejlighed. Der er desværre ikke trukket fiber.

Jeg har kigget lidt på Fullrate, men jeg synes jeg læser relativt mange negative ting om dem.
Avatar billede amandas2 Nybegynder
19. august 2012 - 14:50 #1
Hej, jeg har brugt fullrate i 2 år nu og har overhovedet ikke haft nogen problemer, tværtimod har det være utroligt hjælpsomme da jeg skulle bruge en fast ip adresse og vejledte mig meget grundigt. Kun den bedste anbefaling herfra.
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2012 - 15:56 #2
der er som ikke noget galt med fulrate
deres service er helt i top

deres chef hedder tdc som ejer dem

det store problem som tdc har er deres kobber
jeg bor 1556 meter fra fredeiksberg senderen
den største hastighed de kan levere er under 15 mb da den ellers laver unødvendig hastighednedsættelse på linien

det er faktisk hvad du skal kigge på inden du køber

se lidt på deres annoncer
du kan få joda så og så meget i hastighed røv og nøgler
det er hvis du bor tæt på senderen

hvis du vælger tdc via kabelnettet kan du så vidt jeg husker få 50 mb uden besvær

nu lægger jeg også min som et svar
men der er altså meningen man skal bruge kommentart
Avatar billede chalde Seniormester
19. august 2012 - 15:57 #3
Der vil altid være mange der har dårlige oplevelser med udbydere, dertil vil det oftest være dem med dårlige oplevelser der skriver om dem i forhold til positive oplevelser (vi er desværre et brokkesamfund).
Avatar billede Novice-1 Forsker
19. august 2012 - 16:32 #4
du glemmer at fortælle om det skal fungerer trådløst indenfor så og så  mange hundrede meter eller kilometer

hvis du skal have fullrate gennem telefonstikket, og derfra trådløs ruter inde ii lejligheden/ på din matrikel så fungerer fullrate efter min erfaring  helt upåklaglig Bruger Zyxel ruter her. der både  kan bruges trådløs og via kabel
Avatar billede Jensen DK Novice
20. august 2012 - 06:28 #5
Fullrate er det eneste rigtig gode selskab, så du kan roligt bestille, du får samtidig ip. telefon med i købet.
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2012 - 07:23 #6
jeg glemmer ikke noget
jeg gør bare opmærksom på hvad du kan komme ud for
som skrevet deres support er fremragende

http://www.fullrate.dk/

det mobile

http://www.fullrate.dk/privat/mobilt_bredbaand/

jeg har netgear vvg 2000 router der også er trådløs
da jeg bor i beton er det desværre ikke det optimale
jeg har så lavet en løsning med at sende det rundt via stikkontakten - virker fremragende

mit nasdrive ville ikke kunne sende video rundt uden at den ville køre i ryk - det gør den ikke mere
det virker fremragende

m.v.h
Avatar billede hclarsen Nybegynder
20. august 2012 - 19:48 #7
Jeg har ikke planer om at bestille en ekstra trådløs router. Men OK, det lyder da som om at der er relativt gode erfaringer med Fullrate herinde.
Avatar billede hclarsen Nybegynder
20. august 2012 - 19:51 #8
Iøvrigt, er det nødvendigt for en udbyder at sende en tekniker ud, hvis man får nettet via telefonstikket?

Alle, der gerne vil have del af pointene, må gerne lægge svar. Alle kommentarer/svar indtil videre er brugbare for mig.
Avatar billede amandas2 Nybegynder
20. august 2012 - 19:55 #9
Du skal ikke give mig noget, men det er ikke nødvendigt med en tekniker, og så tidligere sagt er de utroligt flinke til at hjælpe og så har du jo også en livline her :-)
Avatar billede Slettet bruger
21. august 2012 - 07:23 #10
man skriver herinde med kommentar
man svarer med kommentar

når spørger er tilfreds beder han den/dem der hjalp ham læge et svar han accepterer

årsagen til at man selv kan lægge et som svar er hvis spørger ikke opnår noget - der har han så muligheden for at lukke spørgsmålet

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
21. august 2012 - 07:24 #11