Avatar billede Mathias- Nybegynder
16. august 2012 - 22:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvilket program til at redigere SQL-fil?

Hej,

Jeg er ny ang. SQL.

Jeg leger lidt med nogle filer og jeg vil redigere en *.sql fil.

Hvilket program bruger jeg til dette?
Avatar billede kurt54 Ekspert
17. august 2012 - 00:26 #1
enhver tekst editor lige fra notepad til lidt mere avancerede.
Avatar billede Mathias- Nybegynder
17. august 2012 - 02:02 #2
Ja, jeg hvad er mere avancerede? Hvad er at fortrække?
Avatar billede michael_stim Ekspert
17. august 2012 - 09:38 #3
Den du er vant til at bruge. Det er det samme som st spørge hvilken bil der er bedst, eller hvilken madret der smager bedst. Det er forskelligt fra person til person. Du kan måske spørge hvilken editor andre bruger. Selv bruger jeg ofte ganske almindelig notesblok eller hvis jeg alligevel har min "php-editor" åben, bruger jeg den. Det er Komodo.
Avatar billede arne_v Ekspert
17. august 2012 - 14:55 #4
jeg bruger ofte JEdit
Avatar billede Mathias- Nybegynder
17. august 2012 - 20:27 #5
Smid et svar alle 3 :)
Avatar billede arne_v Ekspert
19. august 2012 - 04:50 #6
svar