Avatar billede BUZZDK72 Juniormester
16. august 2012 - 18:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Frivillige asp webprogrammører søges.

Hej allesammen

Jeg er ikke særlig stærk i programmering, men har en god ide og en hjemmeside, med et design jeg gerne vil have i luften.

Jeg har ligeledes en del scripts, som kan nogle af de funktioner jeg gerne vil have siden til at gøre.

Men mangler nogle der gider hjælpe mig på vej med kodningen.

Har du lyst til at hjælpe så skriv tilbage - på forhånd tak.
Avatar billede olebole Juniormester
16. august 2012 - 18:46 #1
<ole>

Du skal nok lægge et svar og acceptere det, så tråden lukkes. Derefter kan du åbne den i den korrekte kategori  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede BUZZDK72 Juniormester
16. august 2012 - 18:49 #2
Tak Ole