Avatar billede nemlig Professor
15. august 2012 - 09:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Filarkiv til brug på et webhotel

Hejsa.
Til foreningsbrug efterlyser jeg et filarkiv-system, hvor det for brugeren skal være muligt at oprette mapper og uploade dokumenter. Typen af dokumenter er fx. referater, indbydelser, dagsordener, billeder.

Findes et sådan system, som kan hentes gratis?
Avatar billede michael_stim Ekspert
15. august 2012 - 09:46 #1
dropbox?
Avatar billede nemlig Professor
15. august 2012 - 09:52 #2
Kan dropbox integreres i et eksisterende administrationssystem baseret på PHP.
Vores ledere har et login til et adm.system, som giver lederne adgang til at sende SMS'ere og emails til hinanden.
Vi har også et arkiv i forvejen, som vedligeholdes af nogle få ledere via FTP.
Det optimale i mit univers, er man som leder kan nøjes med ét login/system, og derfor vil jeg helst en løsning, som kan integreres.
Avatar billede nemlig Professor
15. august 2012 - 10:01 #3
Jeg kigger lige nærmere på Dropbox. Lader til, at man kan linke til en hovedmappe og på den måde, har alle adgang til dokumenterne og evt. undermapper.
Så skal der bare laves en facilitet til at logge ind, når der skal uploades nye dokumenter.
Avatar billede nemlig Professor
29. oktober 2012 - 13:36 #5
Dropbox blev løsningen.
Sendt venligst et svar og jeg deler pointene.
Avatar billede tiger_dk Mester
29. oktober 2012 - 14:14 #6
svar...