Avatar billede Nesredna_79 Nybegynder
14. august 2012 - 00:16 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Designforslag til hjemmeside

Hej EXP.dk

Jeg har fået til opgave at lave et nyt design til en hjemmesie.
har i den forbindelse tænkt at det nok var en god idé at lave den i et CMS system af en art (et som er nemt at programmere videre i/rette i)
CMS systemet skal indeholde en webshop som kan håndtere ewire (salg af fysiske cd'er og download af samme i mp3 format)

Hvad syntes i jeg skal vælge til denne løsning, samt er der evt nogle der har et par design forslag til hvordan man får det til at se fedest muligt ud ?
Avatar billede Nesredna_79 Nybegynder
14. august 2012 - 00:17 #1
... hov glemte da helt linket

http://www.poul-daniel.dk
Avatar billede EDB-Eksperten Nybegynder
14. august 2012 - 08:04 #2
Der er der 2 oplagte kandidater Wordpres og joomla
Avatar billede Himbear Nybegynder
14. august 2012 - 13:03 #3
Jeg faldt faktisk over et komponent til Joomla i går, som ser ud til at kunne det du har brug for. Tag et kig http://extensions.joomla.org/extensions/e-commerce/shopping-cart/15415
Avatar billede Nesredna_79 Nybegynder
14. august 2012 - 20:36 #4
Tager et kig op wordpress,

MyMuse extensionen til Joomla understøtter jo ikke ewire...
Avatar billede asbury Praktikant
17. august 2012 - 22:15 #5
Jeg vil forslå wordpress det er forholdsvis nemt at går til hvis du kan noget css og det findes alle mulige themes og plugins du kan helt sikkert finde noget at tag afsæt i. www.wordpress.org check det ud !
Avatar billede Nesredna_79 Nybegynder
18. august 2012 - 07:25 #6
Valget faldt på wordpress, er i fuld gang med opsætningen...