Avatar billede blindhard Nybegynder
13. august 2012 - 11:28 Der er 1 løsning

Fjernelse af gul "markering" når dokumentet er skrivebeskyttet i word 2010

Hej!
Jeg håber nogen måske kan hjælpe mig. Jeg er i fuld gang med at revidere en hel masse dokumenter i word 2010, og i den forbindelse skal de fleste skrivebeskyttest i sidefoden, hvilket jeg har gjort under gennemse > begræns redigering, ved at markere hvilke dele af dokumentet der skal være åbent for "kommentarer" (jeg har markeret hele dokumentet undtagen sidefoden).
Problemet opstår nu, da disse dokumenter skal ud til en del funktionærer, og hvis der er noget der kan få dem til at stejle, så er det, når tingene ikke er som de "plejer". De ser at alle anslagene i dokumentet er markeret med gul, hvilket jo ikke kommer med på udskriften.
Så her er mit spørgsmål, er der en måde hvorpå man kan skrivebeskytte sidefoden, úden at resten af dokumentet bliver markeret med gul?

På forhånd tak.
Barbara
Avatar billede blindhard Nybegynder
23. august 2012 - 12:04 #1
Jeg har desværre fundet ud af (fra microsofts egen support), at det ikke er muligt at fjerne den gule markering. Øv!