Avatar billede Slettet bruger
12. august 2012 - 13:52 Der er 2 kommentarer

Trådløs netværksforbindelse; bliver kastet af !

Hej. Jrg har en " jensen air-link" trådløs dims. Jeg installerer driveren, men ikke programmet der følger med idet jeg ønsker at betjene den med microsoft. Jeg finder mit netværkssted og indtaster min kode, hvorefter jeg kommer på nettet uden problemer. Når jeg kigger i opsætningen kan jeg se at der står " automatisk" ud for min netværksforbindelse. MEN når jeg lukker computeren og tænder den igen, skal jeg starte helt forfra med installeringen af driveren. Hvor er det flueben som jeg har overset?
shulamit
Avatar billede claes57 Ekspert
12. august 2012 - 14:49 #1
driveren bliver ikke installeret korrekt - prøv højreklik, og 'kør som administrator'.
Avatar billede mizzah Nybegynder
17. august 2012 - 23:34 #2
Jeg synes du skulle overveje at betjene den med det program som følger med.

Vh. Mikkel Nielsen
www.nctas.dk