Avatar billede ouyllik Nybegynder
10. august 2012 - 15:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ny computer til max 5000 stationær

Jeg har rodet med en gammel com for min far jeg ikke kunne få lavet så de skal have en ny.

Jeg vil høre om i kan hjælpe, den skal bruges surf netbank og spil som sims, der dog ikke behøver være det højeste grafik.

Budget er max 5000 gerne lavere, og må gerne være selvbyg hvis det er billigere;)

Håber der er nogen der kan hjælpe for jeg er ikke så meget inde i det nye hardware
Avatar billede michael_stim Ekspert
10. august 2012 - 15:40 #1
Opret venligst kun et spørgsmål om samme emne. Luk det ene ved at lægge et svar og accepter svaret, så spørgsmålet bliver lukket.
Avatar billede ouyllik Nybegynder
10. august 2012 - 15:44 #2
Den må have oprettet et nyt da den genindlæste beklager