Avatar billede Slettet bruger
05. august 2012 - 18:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

setup af SANDeploy Boot Server

hej pxe boot eksperter :-)  jeg en computer/server som hedder Fujitsu Siemens Amilo Pa 2548 billede link http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS6nb4DUy7ll6lofVNZx2AUm0ULY8g9Okvr3FzfuplgoENb_l1Yxg

den kør win  7 ultimate 32-bit

Computeren en 64-bit

AMD turion 64 x2

og den  køre på lan fra en ONE switch til en d-link DIR-615

den  køre fint  også jeg har downloadet  og installeret SANDeploy Boot Server  og  har set ip og DHCP server op

og når jeg går over på min ibm thinkpad r51

Finder den min server :-) men nu er mit  spørgsmål hvordan laver jeg et boot image  så jeg kan boot den via pxe ??
Avatar billede CRKrogh Ekspert
05. august 2012 - 19:11 #1
Hej, Rasmus.
Hvad er din hensigt med det? Normalt benyttes PXE jo f.eks. til at boote et WinPE til OS-udrulning fra MS SCCM ell. lign.? Her er der et værktøj til at bygge WinPE image der opretter forbindelsen til SCCM'en.
De bedste hilsner
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2012 - 19:39 #2
skal jeg også ha Windows Automated Installation Kit??
Avatar billede CRKrogh Ekspert
05. august 2012 - 19:41 #3
Det vil som regel være nødvendigt, hvis man skal lave et WinPE-image. Til SCCM'en mener jeg at værktøjerne installeres sammen med den.
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2012 - 19:50 #4
i SANDeploy Boot Server

er det en som hedder boot server  og en som hedder virtual volumes det er jeg lak windows 7 iso image og i SCCM  er det 2 som hedder iqn.2008-08.com.sandeploy.volume:VirtualCD0

            iqn.2008-08.com.sandeploy.volume:VirtualCD1
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2012 - 16:38 #5
Svar (til løsninger og pointgivning)