Avatar billede Lissi-fina Nybegynder
05. august 2012 - 09:10 Der er 7 kommentarer

Opdatering af Joomla?

Jeg vil høre hvornår og hvordan man opdaterer Joomla.

Jeg har liggende et template som er 1.0.0, men skal have nyt lagt ind. Det nye template er 1.5, så skal jeg have opdateret min Joomla og hvilket opdatering skal jeg bruge og hvordan gør jeg.

Mvh. Lissi
Avatar billede Himbear Nybegynder
05. august 2012 - 13:13 #1
Har du et link til din hjemmeside?
Avatar billede Lissi-fina Nybegynder
05. august 2012 - 13:20 #2
Avatar billede Himbear Nybegynder
05. august 2012 - 16:38 #3
Hvis din tempalte er klar til version 1.5, så skal du egentlig bare hente den rigtige version af Joomla og lægge den oveni den gamle.

Men var det ikke en idé at få opdateret template og hjemmeside til version 2.5, som er den nyeste?
Avatar billede Lissi-fina Nybegynder
05. august 2012 - 18:58 #4
jooo, men hvordan gør jeg det.
Avatar billede Himbear Nybegynder
05. august 2012 - 22:08 #5
Du skal starte med at tage backup af den nuværende hjemmeside - filer og database. Men tror du ikke at det var en god idé at få hjælp til det? Kender du nogen?
Avatar billede Lissi-fina Nybegynder
06. august 2012 - 08:16 #6
Nej deaværre jeg kender ikke nogen som kan hjælpe, det er derfor jeg er endt herinde.
Avatar billede Lissi-fina Nybegynder
06. august 2012 - 08:16 #7
Jeg er jo en på snart de 60, så det med pc er min generation slet ikke så meget inde i.