Avatar billede smaakagemorten Nybegynder
02. august 2012 - 11:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Wordpress ekstra menupkt. der ligner post punktet

Hej

Jeg er i gang med at lave en ny side hvor jeg har brug for at lave et menupkt. mere i wordpress. Menupunktet skal ligge i backend, altså i den venstre sidebar hvor der er indlæg,medier,links,sider osv.

Jeg har fået oprettet et menupkt. sådan her:

<?php
add_action('admin_menu', 'my_plugin_menu');
function my_plugin_menu() {
  add_menu_page('My Plugin Options', 'Mit post menupkt.', 'manage_options', 'my-unique-identifier', 'my_plugin_options', '', '100');
}

function my_plugin_options() {
  if (!current_user_can('manage_options'))  {
    wp_die( __('You do not have sufficient permissions to access this page.') );
  }

  echo '<div class="wrap">';
  echo '<p>Here is where the form would go if I actually had options.</p>';
  echo '</div>';

}
?>

Men mit problem er at jeg ikke ved hvordan jeg skal lave en sådan funktion som når man laver en post, er der en nem måde til det, eller er det sværere og hvordan gør man det :) ?
Avatar billede DeeDawg Nybegynder
02. august 2012 - 13:10 #1
Hvis det du skrev gav mening, ville vi nok bedre kunne hjælpe dig. :)
Avatar billede smaakagemorten Nybegynder
03. august 2012 - 08:10 #2
Har selv fundet svaret
Avatar billede vagnk Juniormester
04. august 2012 - 19:28 #3
Og hvad var svaret så?