Avatar billede almex Mester
02. august 2012 - 11:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Send flere værdier med i URL

Hey Experten

Jeg står i et lille dilemma da jeg simpelthen ikke kan huske hvordan man får sendt flere værdier med i url'en

Jeg har lige nu et stykke kode som ser således ud

<?php
While ($row3 = mysql_fetch_assoc($result3)){
echo '<li class="first">';
echo '
<a href="?page=galleri?galleri_katid='.$row3["galleri_katid"].'">';
echo $row3['kategori_navn'];
echo '</a>';
echo '</li>';
} ?>

Køre min side over Index side hvor mine links f.eks. hedder index.php?page=about eller index.php?page=galleri

Nu er det sådan at mit galleri har flere kategorier så når man trykker på en kategori i menuen så kommer der kun billeder frem fra den kategori. Normalt ville jeg bare lave et link som galleri.php?galleri_katid= osv osv. men nu hvor jeg allerede har ?page=galleri kan jeg ikke helt finde ud af at få den næste værdi med som er galleri_katid.

Håber nogle kan hjælpe mig og jeg har forklaret det ordenligt :P ellers må vi prøve at forklar igen
Avatar billede michael_stim Ekspert
02. august 2012 - 11:52 #1
Første variabel er et ? og de resterende er et &
Avatar billede michael_stim Ekspert
02. august 2012 - 11:54 #2
Avatar billede almex Mester
02. august 2012 - 12:01 #3
Når ja det var sådan det var :) takker for det smid et svar så du lige kan få point :)
Avatar billede michael_stim Ekspert
02. august 2012 - 12:56 #4
Jeg samler ikke på point. Læg selv et svar og accepter dit eget svar, så spørgsmålet bliver lukket.
Avatar billede almex Mester
02. august 2012 - 13:07 #5
Ok :) lukker post