Avatar billede betelgeuse Nybegynder
31. juli 2012 - 14:51 Der er 1 kommentar

streamede videoer fryser fra Linksys EA 4500

Når jeg streamer video i højere opløsning til mit tv fra mit USB stick som er tilsluttet Linksys EA 4500, så fryser videoen nogle sekunder og spiller dernæst igen, fryser nogle sekunder, spiller igen osv. Når jeg streamer lavere opløsnings videoer er der ingen problem.
Jeg mener at læse et sted at det kan være fordi routerens processor ikke er kraftig nok. Jeg har sat tv som nr. 1 i medie prioritering og det hjælper når pc er logget af netværket, men alligevel ikke nok til at streame videoer i højere opløsning. Der står ellers på pakken "Faster HD video streaming to tablets TVs and mobil devices. Så det er lidt skuffende. For en god ordens skyld har jeg prøvet at streame de samme videoer fra routeren til min pc, og der fryser den faktisk endnu oftere.

mvh. jørgen.
Avatar billede chalde Seniormester
31. juli 2012 - 20:55 #1
For sløvt USB-medie?