Avatar billede NikolajRohwedder Nybegynder
22. juli 2012 - 15:16 Der er 1 kommentar

ændre port for IIS 7.0 (port 80)

Hej, ville høre om der var nogle der kunne hjælpe mig med hvordan jeg ændre porten fra 80 til f.eks. 81 i min Internet Information Service (IIS) sådan så det rent faktisk vil virke når folk surfer min site på nettet.

På forhånd tak!

Nikolaj Rohwedder.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
29. juli 2012 - 19:33 #1
Hej, Nikolaj.
Du kan jo vælge port for hvert site, hvis ikke du benytter headers. Men hvorfor vil du have den til at lytte på en anden port? Det vil jo bare gøre det umuligt for "hr. og fr. Jensen" at ramme din side, når der nu istedet skal skrives [http://www.MitSite.dk:81]???
De bedste hilsner