Avatar billede larsoeberg Nybegynder
20. juli 2012 - 14:50 Der er 16 kommentarer

Outlook 2007 Web 10???

Hej
Jeg har et stort problem med min mail opsætning, jeg har stofanet, med min mail er fra Web 10 ( lars@oeberg.dk)

Kan ikke finde ud af min indgående , udgående, mit brugernavn..
Hvergang jeg prøver viser den fejl.
Troede det hed.
Indgående :mail.xxxx.dk
Udgående: mail1.stofanet.dk

Brugernavn: lars@oeberg.dk
Adgangskode: xxxxxxxx( med fra Web 10)

Men det virker ikke, nogler der kan hjælpe ?..
Avatar billede ptj_11 Forsker
20. juli 2012 - 15:50 #1
Kan du ikke hente de nødvendige oplysninger på "Stofa- Mine Sider"
/ptj_11
Avatar billede larsoeberg Nybegynder
20. juli 2012 - 16:23 #2
Jo, men så henter den ikke mail fra web10 har prøvet at sende mail til mig selv, men modtager ikke
Avatar billede larsoeberg Nybegynder
20. juli 2012 - 16:58 #3
Det jeg oplever er hvis jeg bruger stofa info
Med indgående : mail.stofanet.dk
Udgående : mail.stofanet.dk

Stofa s brugernavn , og sofas adgangskode
Så kan jeg vil ikke få mail fra  min webmail web10 sende og modtage via lars@oeberg.dk på outlook 2007
Avatar billede vejmand Juniormester
20. juli 2012 - 17:14 #4
Avatar billede vejmand Juniormester
20. juli 2012 - 17:14 #5
Klik på: Afsendelse af post i Outlook gennem vores server
Avatar billede vejmand Juniormester
20. juli 2012 - 17:16 #6
Altså, brugernavn og adgangskode fra Web10
Avatar billede vejmand Juniormester
20. juli 2012 - 17:18 #7
Se ogsp punktet: Outlook 2010: Opsætning i mailprogram
Avatar billede larsoeberg Nybegynder
20. juli 2012 - 19:38 #8
Suk, bliver med at smide boks op
hvor der står skriv brugernavn og adgangskode
server :mail.oeberg.dk
brugernavn : lars@oeberg.dk
adgangskode : XXXXXXXX

og denne boks dukker heletiden op--
Avatar billede vejmand Juniormester
20. juli 2012 - 19:47 #9
Og du har husket flueben i "Serveren til udgående post kræver godkendelse"?

Hvis ja, så prøv helt at slette kontoen igen, og opret den forfra igen. En gang imellem hjælper det.
Avatar billede vejmand Juniormester
20. juli 2012 - 19:55 #10
Blev lige opmærksom på denne linje i vejledningen:
Adgangskode: Den adgangskode som du har valgt da du oprettede din email. Det er ikke nødvendigvis samme kode som til webhotellet.

Måske det er problemet?

Jeg skyder lidt i blinde, det burde jo virke.  :-)
Avatar billede larsoeberg Nybegynder
20. juli 2012 - 20:02 #11
Du en tålmodig mand;), jeg vil prøve at slettet det hele, må lige finde en måde at slette alt, for når jeg ' tror ' at hele office pakken er slette startet den alligevel  op med alle oplysninger.
Avatar billede vejmand Juniormester
20. juli 2012 - 20:09 #12
Det skulle være nok bare at slette kontoen i Outlook, det burde ikke være nødvendig at slette hele Office pakken.....
Avatar billede larsoeberg Nybegynder
21. juli 2012 - 13:41 #13
Jeg har valgt at formatere hele pc, og startet forfra, og vupti, mail virker, 1000 tak for dit store forsøg på hjælp ;)
Avatar billede vejmand Juniormester
21. juli 2012 - 13:49 #14
Velbekomme, send også selv et "Svar" til accept, så kunne vi jo dele pointene.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
21. juli 2012 - 13:50 #15
Her kan du se hvordan man lukker spørgsmål: http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede larsoeberg Nybegynder
21. juli 2012 - 14:18 #16
Er i lufthavn nu må vente 14 dage :)